Friday, September 23, 2011

おはようございます!

はじめまして。劉です。 いちねんせいです。 わたしはアメリカじんです。 どうぞよろしく。


3 comments:

  1. I am very impressed by your use of kanji in the title and your name! Have you studied Japanese before, in high school?

    わたしはかんじをわかりません。I'm looking forward to learning more Japanese this year!

    ReplyDelete
  2. あたしは のとるだむ だいがく から きました。 さんねんせい です。 わたしも にほんごの いちでんせい がくせい です。

    ReplyDelete
  3. はじめまして、リュさん。 わたしは コロンビア大学のだいがくいんせいです。どうぞよろしく!

    ReplyDelete